Gloria
UI/UX UI/UX
UI/UX
See projekt loodi töötades "mittenimetatud" ettevõttes ja seega kuulub autoriõigus neile.
Gloria restoran asub Tallinna südames ja on jaganud oma külalislahkust üle 70 aasta. Maagilise numbri taga on sadu tuhandeid meeldejäävaid maitseelamusi, õnnelikke hetki ja kõrgeid külaliste külastusi, sealhulgas prints Charles, Johannes Paulus II, Rolling Stones ja Sting. Gloria, lähtudes Eesti ja Prantsuse köögi traditsioonidest, pakub erinevaid toidukultuure ja Euroopa vanu klassikalisi kulinaariapärandeid. Gloria oma innovaatilises vormis ja konservatiivses sisus, pakub alati parimat, mida ta on leidnud Eesti loodusest ning peegeldab meie nelja aastaaja ilu.
Challange
Gloria oli projekt, mis algas minu lühiajalise ametiaja jooksul "mittenimetatud" ettevõttes. Kliendi eelmine veebileht oli umbes kümnendi iganenud ja vajas hädasti põhjalikku ümberkujundamist. Esialgne disainikontseptsioon Glorial oli värvipalett, mis oli peamiselt iseloomustatud tumeda musta ja pruunika toonidega, täiendatuna rikkalike helepruunide toonidega. Siiski, poole projekti peal, märkas klient täieliku ümberbrändingu vajalikkust ja potentsiaali, mis viis esialgse disaini hülgamiseni. Uus brändi identiteet tõi sisse elava värvipaleti, mis koosnes peamiselt lilladest ja rikastest pruunidest toonidest. See muutus andis brändile oluliselt suurema luksusliku ja elegantse tunde. Kuigi ma suutsin ära kasutada mõned esialgse disainikontseptsiooni elemendid, arenes suur osa projektist erinevasse ja uuenduslikku suunda. Ma võin kindlalt väljendada oma sügavat imetlust uue brändi vastu, kuna see kõnetab mind sügaval tasandil.
Lahendus
Uus Gloria disain valmis kiiresti. Brändijuhiste abil sai veebilehe esteetika visioon kristallselgeks. Suured, julged, kuid samas elegantse disainiga serifeeritud fondid, mis olid paigutatud avaramatesse tühjadesse aladesse, osutusid graafiliste elementide lisamiseks optimaalseks valikuks. Muud ei peetud vajalikuks.
Gloria asutaja sõnul oli uue veebilehe eesmärk olla kokkuvõtlik, vähendades vajadust pikkade lehe kerimiste järele. Kuna peamine fookus oli broneeringute suurendamisel, otsustati menüüs kuvada vaid kaks elementi: burgerimenüü laiemate valikute jaoks ning “Laua broneerimse” CTA nupp.
Esialgne disain, mis oli loodud minu ametiajal ettevõttes, läbis mõned iteratsioonid, kuid jäi truuks algsele ilmele ja tundele, mille olin ette kujutanud.
Pakun digitaalseid loovlahendusi alustavatele ettevõtetele ja väikeettevõtetele. Aitan oma klientidel edu saavutada.