Bränding
Veebiarendus
Digitaalne disain
Sotsiaalmeedia
Site of the Day
Honorable Mention
Digiscope aitab partneritel hoida selgust igapäevases digitaalses suhtluses. Nad pakuvad suunatud digitaalse turunduse strateegiaid ja rakendusi üle maailma. Nad loovad parema investeeringutasuvuse andmetel põhineva ühendatud-väärtuskomponentide (CVC-de) metodoloogia kaudu.
01
Väljakutse
Töötades Digiscope'is, anti mulle ülesandeks luua uus kaubamärk, mis oleks kaasaegne ja meelitaks rohkem kliente.
Alustasin värvide, tüpograafia ja trendidega seotud põhjalikku uurimistööd, mis kõik keerlesid digitaalse turunduse kaubamärkide ümber. Minu jaoks suurim väljakutse oli panna kõik kokku, sealhulgas illustratsioonid, milles ma olen kõige nõrgem.
Meil polnud ka eriti portfelli näidata, kuna ettevõte oli väga noor ja olime alles hakanud looma rohkem projekte.
02
Koostöös meie uue noore praktikandiga sain abi brändiraamatu ja kõige sellega seonduva koostamisel, nagu värvilahendused, logo, juhised, kujutised ja illustratsioonid. Kuna brändi stiil oli midagi, milles ma tundsin ennast kõige mugavamalt loomaks, kujunes veebisaidi kujundus üsna kiiresti. Arendus võttis umbes 2 kuud, kuid üldiselt oli terve projekt 4-kuuline teekond.
Lahendus
03
Adding {{itemName}} to cart
Added {{itemName}} to cart
This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.
Strictly Necessary Cookie should be enabled at all times so that we can save your preferences for cookie settings.
If you disable this cookie, we will not be able to save your preferences. This means that every time you visit this website you will need to enable or disable cookies again.
This website uses Google Analytics to collect anonymous information such as the number of visitors to the site, and the most popular pages.
Keeping this cookie enabled helps us to improve our website.
Please enable Strictly Necessary Cookies first so that we can save your preferences!